کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتقال پول توسط PayPal در پیام رسان فیسبوک میسر شد

حال کاربران پیام رسان فیسبوک به راحتی می‌توانند از طریق سیستم پی‌پال به صورت ایمن و سریع به نقل و انتقالات مالی، خرید و فروش و تبدیل ارز بپردازند.
انتقال پول توسط PayPal در پیام رسان فیسبوک میسر شد

کمپانی فیسبوک از سال ۲۰۱۵ برای کاربران پیام رسان خود این امکان را فراهم کرده تا بتوانند به نقل و انتقالات پول بپردازند. با این حال، این روند کمی متفاوت‌تر بود. حال قابلیت جدیدی در این اپلیکیشن پیام رسان اضافه شده که کاربران می‌توانند با استفاده از محبوب‌ترین سرویس پرداخت و انتقال پول یعنی PayPal این روال را انجام دهند. 

پی‌پال از سال پیش با فیسبوک همکاری خود را به منظور خرید آنلاین کاربران پیام رسان این شبکه‌ی اجتماعی آغاز کرد. همچنین این همکاری شروع فعالیتی جدید برای کاربران پی‌پال نیز بود. همکاری این دو کمپانی با قابلیت جدید نیز گسترده‌تر شد. کاربران فیسبوک از این پس می‌توانند با استفاده از حساب پی‌پال خود در مسنجر فیسبوک به نقل و انتقال پول بپردازند. البته در حال حاضر این قابلیت تنها برای کاربران ایالت متحده آمریکا ارائه شده است. 

کار کردن با این قابلیت بسیار آسان است؛ تنها کافی است کاربران در ابتدا کلید آبی رنگ + و سپس کلید سبز رنگ Payments را لمس کرده و گزینه‌ی انتقال پول توسط پی‌پال را انتخاب کنند تا بتوانند درخواست انتقال پول را ارسال کنند. این قابلیت می‌تواند توسط دو فرد یا بصورت گروهی مورد استفاده قرار گیرد. 

پیش از این فیسبوک برای کاربران این امکان را فراهم کرده بود تا بتوانند کارت‌های بانکی خود را به حساب فیسبوک خود به منظور پرداخت‌های آنلاین اضافه کنند، اما با قابلیت جدید پی‌پال دیگر نیازی به این مرحله نخواهد بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39197 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/01 تعداد مشاهده: 1786
سافت گذر